SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG PRAWNYCH
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie odszkodowań, windykacji, oraz abonamentową obsługę prawną firm
• Realizowanie celów biznesowych i sprzedażowych;
• Prowadzenie negocjacji z klientami i gromadzenie niezbędnej dokumentacji;
• Raportowanie i przedstawianie wyników sprzedażowych przełożonym;
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Firmy.
Oferujemy:
• Pracę w stabilnej firmie;
• Wynagrodzenie stałe + prowizja oparta na wynikach sprzedaży;
• Opiekę merytoryczną i organizacyjną ze strony doświadczonej kadry;
• Dużą samodzielność i swobodę w planowaniu i organizacji pracy oraz możliwość awansu zawodowego;
• Bezpłatne szkolenia wprowadzające w zagadnienia branży
• Pomoc doświadczonych menagerów
Wymagania:
• Wysokie umiejętności negocjacyjne, perswazyjne oraz znajomość technik sprzedażowych;
• Komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników;
• Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań;
• Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel i Power Point);
PROGRAM OCHRONY KONSUMENTA to

Pracuj z nami - dołącz do nas
Sprawdź aktualne oferty pracy:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza i załączenia aktualnego CV. Jeśli uznamy, że Twoje kompetencje odpowiadają na nasze zapotrzebowanie – zadzwonimy do Ciebie.
Pamiętaj o dołączeniu aktualnej klauzuli RODO!
Dlaczego warto chronić wizerunek firmy w internecie?
Pozytywny wizerunek firmy w internecie to obecnie jeden z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu przedsięwzięcia. Jak pokazują statystyki, co drugi polski konsument w pierwszej kolejności szuka opinii o danym sprzedawcy czy usługodawcy w internecie. Jednocześnie to właśnie globalna sieć niesie ze sobą najwięcej zagrożeń. Jak zatem skutecznie chronić wizerunek firmy w internecie?
Certyfikaty Programu Ochrony Konsumenta – co dają sklepom internetowym? Czy każda firma odniesie z nich korzyści?
Prowadzenie sklepu internetowego może okazać się dochodowym biznesem. Jednak obecnie zdobycie rynku w branży e-commerce nie jest już tak proste, jak jeszcze kilkanaście lat temu. Kluczem do sukcesu nie zawsze są niskie ceny i szeroki asortyment. Wielu przedsiębiorców przekonało się, że na równi z dobrą ofertą potrzebują zaufania, którym będą gotowi obdarzyć ich nabywcy. Jak pomoże im w tym Certyfikat Programu Ochrony Konsumenta?
Reklama w katalogach internetowych – dlaczego nie warto w nią inwestować
Reklama w katalogach internetowych rozkwit swojej popularności przeżywała przed 2012 rokiem. Wpisy w specjalnie do tego przeznaczonych stronach nie tylko pomagały firmom znaleźć klientów, ale też pozycjonowały serwisy firmowe – wszystko dzięki zamieszczonym w nich linkom. Dziś katalogowanie wydaje się tanim i łatwym sposobem na promocję. Ale uwaga! W działaniu takim kryje się pewne niebezpieczeństwo.