DOŁĄCZ DO GRONA WYSPECJALIZOWANYCH KANCELARII PRAWNYCH.
Szukamy franczyzobiorców – chcemy rozszerzać Program Ochrony Konsumentów
Stale rozwijamy ogólnopolską sieć firm i podmiotów, które zajmują się szeroko pojętą ochroną konsumentów. W związku z tym na terenie całej Polski poszukujemy chętnych do podjęcia współpracy franczyzowej pod naszą marką.
W ramach współpracy przekazujemy naszą wiedzę o funkcjonowaniu na rynku.
Oferujemy kompleksowe szkolenie oraz profesjonalną pomoc i wsparcie przez okres uruchamiania oddziału.
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Dlaczego warto chronić wizerunek firmy w internecie?
Pozytywny wizerunek firmy w internecie to obecnie jeden z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu przedsięwzięcia. Jak pokazują statystyki, co drugi polski konsument w pierwszej kolejności szuka opinii o danym sprzedawcy czy usługodawcy w internecie. Jednocześnie to właśnie globalna sieć niesie ze sobą najwięcej zagrożeń. Jak zatem skutecznie chronić wizerunek firmy w internecie?
Certyfikaty Programu Ochrony Konsumenta – co dają sklepom internetowym? Czy każda firma odniesie z nich korzyści?
Prowadzenie sklepu internetowego może okazać się dochodowym biznesem. Jednak obecnie zdobycie rynku w branży e-commerce nie jest już tak proste, jak jeszcze kilkanaście lat temu. Kluczem do sukcesu nie zawsze są niskie ceny i szeroki asortyment. Wielu przedsiębiorców przekonało się, że na równi z dobrą ofertą potrzebują zaufania, którym będą gotowi obdarzyć ich nabywcy. Jak pomoże im w tym Certyfikat Programu Ochrony Konsumenta?
Reklama w katalogach internetowych – dlaczego nie warto w nią inwestować
Reklama w katalogach internetowych rozkwit swojej popularności przeżywała przed 2012 rokiem. Wpisy w specjalnie do tego przeznaczonych stronach nie tylko pomagały firmom znaleźć klientów, ale też pozycjonowały serwisy firmowe – wszystko dzięki zamieszczonym w nich linkom. Dziś katalogowanie wydaje się tanim i łatwym sposobem na promocję. Ale uwaga! W działaniu takim kryje się pewne niebezpieczeństwo.